Karpati ar garšu un baudu

10.08.2018 - 18.08.2018

389.00

1. diena.

Izbraukšana no Kuldīgas 4.00, Saldus 4.50. Dobeles 5.30, Jelgavas 6.10. Brauciens cauri Lietuvai un Polijai.

Nakts trīs zvaigžņu viesnīcā Polijā, Ukrainas pierobežā ar brokastīm.

2. diena.

Brīvdabas muzejs pie Ļvovas sāka veidoties jau – 1930.gadā. Šodien tas lepojas ar 124 arhitektūras objektiem un vairāk nekā 20 000 eksponātiem. Dosimies arī mēs iepazīt un izbaudīt seno Ukrainu.

Pusdienas Ļvovā – krodziņā «рондель».

Dosimies  uz mazajiem Ļvovas pagalmiņiem, lai aplūkotu vienas no neparastākajām izstādēm pasaulē, ko ir izveidojuši paši māju iedzīvotāji. Mūs gaida – pazaudēto bērnu rotaļlietu pagalmiņš un atmiņu pagalmiņš par pagājušajiem gadiem Padomju Savienībā. Jāpiebilst, ka ne visi Ļvovas iedzīvotāji ir pazīstami ar šīm ekspozīcijām, un daudzi pat nezina par to eksistenci.

BRĪVAIS LAIKS ĻVOVĀ. Ļvovu tālajā 1256.gadā dibināja Galīcijas kņazs Danilo un nosauca to par godu savam dēlam Ļevam, kas tulkojumā no ukraiņu valodas nozīmē «lauva». Lauva ir Ļvovas simbols un ir krāšņs elements pilsētas arhitektūrā. Pilsētas vēsturiskais centrs ir iekļauts UNESCO Pasaules mantojuma sarakstā – vēstures elpa un bagātīgais kultūras mantojums tajā jūtami ik uz soļa! Ukrainas rietumu daļas pilsētu Ļvovu par Eiropas tūrisma galamērķi numur viens atzinuši tīmekļa vietnes VirtualTourist.com lietotāji. Kopā ar ukraiņu gidi dosimies leģendām apvītās un apdzejotās, šaurajās Ļvovas viduslaiku ieliņās un baudīsim pilsētas neatkārtojamo auru.

Vakariņas kafijas manufaktūras namā, kur sastopas pagātne un tagadne.

Nakts vecpilsētā trīszvaigžņu viesnīcā „Žoržs” ar brokastīm. Viesnīca ir jūgendstila arhitektūras piemineklis, celta 1811. gadā kā viesu māja Eiropas aristokrātiem. Vakariņas.

3. diena.

Orislavskajas dievnams tiek uzskatīts par svētceļnieku centru Ukrainā, uz šejieni dodas svētceļnieki no visas Eiropas, lai gūtu dvēseles mieru un ārstētu dažādas slimības. Sv. Anna dievnamā atrodas vislielākais svēto relikviju skaits Ukrainā – vairāk nekā pieci simti. Lūgšanās pie relikvijām, daudzos gadījumos ir veicinājis  kritiski slimu pacientu atveseļošanos.

Skhodnitsa ir labi pazīstams un slavens kūrorts, kas atrodas Rietumukrainā. Skhodnitsa minerālie avoti nāk no zemes dzīlēm visskaistākajā Piekarpatijas reģionā, ko ieskauj lieli dižskābarža un skujkoku meži, svaigs kalnu gaiss ar aromātiskiem garšaugiem un sveķiem, kas palīdz cilvēkiem atgūt veselību.

Sevi palutināsim ”SPA kompleksā Ženēva”, kur mūs gaida gan pirtis, gan saunas, gan baseini…

Nakts Strujas pilsētā viesnīcā “Перлина” ar brokastīm un vakariņām. Struja atrodas gleznainā Ukrainas stūrī – Piekarpatijā, kur tuvumā atrodas Karpatu kalni ar stāvām slēpošanas trasēm, kristāldzidriem ūdenskritumiem un zaļām pļavām.

4. diena.

Tustaņa – klints pilsēta-cietoksnis. Majestātiskās klintis glabā daudz noslēpumu par  senās klints pilsētas dzīvi, kura ievāca sev nodokļus no visas pasaules. Virs milzīgajiem akmeņiem reiz pastāvēja viduslaiku aizsardzības sistēmas. Tā ir unikāla vieta un Eiropā tai nav analoga.

Pusdienas krodziņā „Zelta forele’ romantiskā Aizkarpatu ciematiņā pie mākslīgās ūdenskrātuves.

Ar kalnu pacēlāju “Zahar Berkut” pacelsimies uz Visoki Verkhu. Pacelšanās laikā viesi var baudīt Karpatu kalnu skaistumu, elpot tīru Karpatu kalnu gaisu, pastaigāt pa kalnu pļavām, kas ir lielisks veids, kā atjaunot mieru, iegūt pozitīvu emociju lādiņu un enerģiju.

Kameneces ūdenskritums atrodas Svētajā Beskīdu dabas parkā. Šo apbrīnojamo ūdenskritumu ieskauj kalnu daba, veidojot brīnišķīgus skatus, kurus nevar aizmirst. Pie ūdenskrituma atrodas minerālūdens avots, līdzīgs slavenā Karpatu “Naftusya”. Šim avotam ir  ārstnieciskas īpašības, tāpēc šo ūdeni var droši dzert – tas ne tikai remdēs slāpes, bet dos labu veselību. Tuvumā atrodas Mirušais ezers, kur ir liels daudzums sērūdeņraža, tādēļ zivis tur nedzīvo.

Vakariņas un jautra lustēšanās kopā ar Aizkarpatu muzikantiem.

Nakts viesnīcā Strujas pilsētā ar brokastīm.

5. diena.

Sanatorijas “Karpati” dārza dziļumos jūs varat atrast skaistuma avotu. Ja Jūs ar avota ūdeni mazgāsiet seju – ilgi nebūsiet vecs. Tā nav leģenda, jo avota ūdenim piemīt dziedinošs un minerālvielām pārbagāts spēks…

Starp Karpatu ainaviskajiem kalniem ir viena no skaistākajām un romantiskākajām Ukrainas pilīm – Šenbornas grāfu medību pils. Pils ir savdabīgs arhitektūras mākslas darbs, kur katrs elements ir ar simbolisku nozīmi. Tādējādi logu skaits ir 365 – cik dienu gadā. Pils dūmeņi – 52 cik nedēļas gadā. Ieejas durvis 12 – cik  mēnešu gadā un pils stūri ir dekorēti ar 4 torņiem, kas atbilst 4 gadalaikiem. Arhitekti patiešām vēlējās radīt reālu pasaku pili. Padomju laikos pils tika izmantota vairāku pasaku filmu uzņemšanai. Te tika uzņemta arī pasaku filma “Sniega karaliene”.

Pusdienas Мukačevo pilsētiņā, kuras arhitektūra atgādina gan Prāgu, gan Krakovu.

Kosino. Relaksēsimies termālajos baseinos, kuru vidējā temperatūra ir +41 grādsSupermodernajā atpūtas kompleksā ir 5 peldbaseini, 7 saunas. Kompleksa lepnums ir lielākās Ukrainas strūklakas – burbuļvannās ar “kafiju”, “vīnu”, “alu” un strūklaku-ilūziju “Zelta celtnis veselībai” 15,5 metru augstumā. Atpūta šeit ir lieliski piemērota pieaugušajiem un bērniem, kā arī uzlabo  veselību.

Beregovas vulkāniskā zemiene jau sen ir pasaulē pazīstama ar saviem vīniem, kuriem piemīt brīnišķīgs aromāts un lieliska garšu bagātība. Tas ir saistīts ar vulkāniskajiem akmeņiem uz kuriem aug  vīnogas un  uzņem zemes enerģiju, bez tam  šeit ir ļoti daudz  saulainu  dienu. Dosimies pie vīnu darītājiem un  degustēsim  izsmalcinātus Aizkarpatu vīnus.

Nakts viesu mājās – ukraiņu zemnieku saimniecībās  ar vakariņām un brokastīm.

6. diena.

Relaksācija ukraiņu „čanās” – dabīgajās džakuzī, kas veicina vispārējo veselības stāvokļa uzlabošanos, jo “čanās” atrodas minerāli  no īpašiem sāls avotiem un ārstnieciskās tējas. Ūdens tvertnes no apakšas silda ar malku. Šāda procedūra uzlabo asinsriti, nostiprina imunitāti, veic terapeitisko iedarbību uz locītavām, piesātina ādu ar skābekli un minerālvielām, padara to elastīgāku. Pusdienas „čanu” krodziņā.

Dragobrat kalnu masīvā slēpošanas sezona dažkārt ilgst līdz pat maija vidum. Kalnu nogāzēs aug dižskābaržu meži, bet kupolveida kalnu virsotnēs plešas kalnu pļavas. Dosimies kalnos gan ar kalnu pacēlāju, gan pa bezceļiem ar automašīnām, kas piemērotas kalnu pārejām.

Ceļš mūs vedīs uz augstkalnu ezeriem  Vorožesku un Gerašku, lai varam izbaudīt kalnu burvību un mieru.

Naktsmītnes viesnīcā „Zelta kronis” ar vakariņām un brokastīm.

7. diena.

Valsts rezidence “Sinegore” tika izveidota bijušajam Ukrainas prezidentam Leonīdam Kučmam. Telpu kopējā platība sasniedz 5 tūkstošus kvadrātmetru. M.Rezidencei ir trīs stāvi un pazemes numuri ar SPA kompleksu, foajē ar zaļām kolonnām un marmora grīdu, trīsstāvu bibliotēka ar galerijām, masīvas lustras un kamīni. Teritorijā atrodas ezeri, personīgais dievnams un helihoptera nosēšanas laukums (apmeklējot rezidenci nepieciešams uzrādīt personu apliecinošu dokumentu- pasi).

Pusdienas restorānā Šindeļ, kur telpās valda seno gadsimtu aura, jo restorānā saimnieks ir antīko lietu kolekcionārs.

Nakts viesnīcā Polijā ar brokastīm.

8. diena.

Mājupceļš cauri Polijai un Lietuvai. Vēlu vakarā ierašanās mājās.

Cenā ietilpst:

• transporta pakalpojumi ar komfortablu autobusu (regulējami sēdekļi, kondicionētājs, WC, audio, video);
  • kafija un tēja pārbraucienu laikā autobusā;
  • degviela, ceļa nodokļi, stāvlaukumu un maksas ceļu izmaksas;
  • naktsmītnes: 5 naktis trīs zvaigžņu viesnīcas, viesu mājas ar brokastīm;
  • pusdienas, vakariņas, degustācijas,  ieejas biļetes apskates objektos, pacēlāja apmaksa, , koncerts , veselības apdrošināšana, pavadošā gida un Ukrainas gides pakalpojumi Ukrainas teritorijā.

Iespējamās papildus izmaksas:

• 30 dolāri (cenu celšanās Ukrainas teritorijā);
  • naudiņa suvenīru iegādei – aptuveni 25 dolāri.

Pieteikšanās beigusies

About Author

RIA TOURS

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.